ייעוץ שיווקי שוטף

אם אתה מרגיש ש:

  • אין לך כיוון עסקי ברור ואתה רוצה להגדיל את שיעור ההמרה שלך.
  • אתה מתקשה להבין את קהל היעד ואת אסטרטגיית השיווק של החברה שלך באופן כללי
  • אתה שוכח לעשות את המשימות האחרות, כמו שיווק ומכירות, והעסק סובל.
  • אתה רוצה להקדיש פחות זמן לשיחות טלפון ולהיפגש באופן אישי למכירות ולא למשא ומתן.
  • נראה שאתה לא יודע הרבה על קידום אורגני, ממומן ושיווק בפייסבוק.
  • יחס הפניה לסגירה נמוך.
  • אתם בונים אתר חדש ומעוניינים בייעוץ שיווקי שוטף לפרויקט.
  • אופטימיזציה להמרות תעזור אבל אתה לא יודע מאיפה להתחיל.

שכירת שירותי של יועץ שיווק תסייע לך להצעיד את העסק קדימה ולבנות תשתית שיווקית שתסייע לעסק שלך לצמוח אונליין

מבנה התכנית

  • שלב התכנון ובניית האסטרטגיה השיווקית
  • הגדרת החזון העסקי, קהל היעד ומאפייניו
  • מיפוי השוק ,המתחרים ושיתופי פעולה פוטנציאליים
  • הרכבת סל מוצרים/שירותים ייחודי
  • בידול העסק מהמתחרים
  • התאמת המסרים השיווקיים לקהל היעד
  • גיבוש אסטרטגיה ומשפך שיווקי מותאם אישית
  • הגדרת יעדים עסקיים מדויקים ובניית תוכנית עבודה
  • יוצאים לדרך – איסוף לידים
  • בניית והפצת חומרים שיווקיים – צילומי תדמית, בניית אתר ודפי נחיתה, שיווק בווידאו
  • קידום אורגני וממומן, שיווק במדיה חברתית
  • הפצה ובניית תוכן מנצח בערוצי השיווק השונים

אימון עסקי

  • ניהול תקציב ותזרים מזומנים
  • איך שומרים על state of mind של הצלחה
  • ניהול זמן
  • התגברות על חסמים רגשיים
  • תרגום פניות למכירות
  • בניית תוכנית מכירות הכוללת יעדים
  • מכירות באימייל
  • התגברות על חסמים במכירות פרונטליות
  • מכירות בטלפון
  • שיפור אחוז הסגירות באמצעות פולו אפ

תהליך העבודה

שלב התכנון ובניית האסטרטגיה השיווקית

שלב זה מורכב מכמה שלבים: בשלב הראשון נגדיר את החזון העסקי, ערכי הליבה של העסק והסלוגן (המסר השיווקי המבטא את החזון העסקי), נבין מה הניע אתכם להציע את השירותים/מוצרים, מה התועלות והיתרון היחסי שלכם על פני המתחרים וכיצד מרכיבים סל מוצרים/שירותים ייחודי אשר יבדל אתכם מהם, גם אם הם מותגים מובילים. כמו כן, נתעמק באפיון קהל היעד, נמפה את הרצונות, הצרכים והכאבים של קהל היעד ומה מניע אותו לפעולה, מהם דפוסי ההתנהגות שלו והיכן הוא נוהג לגלוש.
בשלב השני נמפה את הסביבה העסקית: את המתחרים, עסקים משלימים לתחום שלכם אשר בהמשך יהוו בסיס לשיתופי פעולה ועוד
בשלב השלישי נגדיר את האסטרטגיה השיווקית הכוללת באלו ערוצי שיווק כדאי לפעול ואיך נפעל בכל ערוץ, ננסח מסרים שיווקיים המותאמים לקהל היעד ונגדיר את המשפך השיווקי המתאים לעסק שלך
בשלב הרביעי נגבש תוכנית עבודה מנצחת ונצא לדרך

יוצאים לדרך – איסוף לידים

בשלב זה אנחנו מתחילים להוציא לפועל את תוכנית העבודה ומתמקדים בבניית החומרים השיווקיים. אפיון דפי נחיתה, צילומי תדמית, הכנת סרטונים ועוד , מדובר בתהליך שאורך זמן רב יותר מהשלב הקודם וכולל עבודה מול ספקים שונים. אנו מלווים ומסייעים לכם בכל התהליך ולמעשה מנהלים את כל הפרוייקט יחד איתכם עד שהחומרים השיווקיים מגובשים לשביעות רצונכם. השלב הבא הוא הMoney time, שלב העלייה לאוויר ואיסוף הלידים.

אימון עסקי

תהליך הפיכת עסק לרווחי הוא תהליך המצריך הרבה אנרגיות חיוביות, דבקות במטרה ואמונה בדרך. לאורך כל התהליך צריך לשמור על State of mind של הצלחה ולעמוד ביעדי התקציב ובלוחות הזמנים של תוכנית העבודה. איך שומרים על אנרגיות חיוביות מול ספק שמורח את העבודה או השקעה שטרם החזירה את עצמה, איך הופכים קושי עסקי לאתגר ומתגברים עליו, איך מפסיקים להשוות את עצמנו כל הזמן למתחרים ,מתמקדים בעסק שלנו ולוקחים מהסביבה תובנות ולא תסכולים…איך מתגברים על חסמים רגשיים כמו פחד מחשיפה ומצלמה, פחד מוידאו וכו'. בכל התהליך הזה אנו מלווים אתכם ומסייעים לכם להפוך חסמים וחששות לכלי מעצים.

תרגום פניות למכירות

לאחר שבנינו מנגנוני צמיחה ברשת ואנחנו מתחילים לקבל פניות, לעיתים אנו נתקלים בקושי להפוך פניות ללקוחות רוכשים. בשלב הזה אנחנו מתמקדים בבניית תוכנית מכירות הכוללת מכירות באימייל, מכירות בטלפון ומכירות פרונטליות. איך יוזמים מכירות בטלפון? איך מגיעים לפגישות כש90% מהמכירה כבר נעשתה מראש, איך לסגור עסקאות בטלפון , איך לעשות פולו אפ ועוד. באמצעות תהליכים פשוטים אך יעילים ניתן להעלות משמעותית את כמות הסגירות ואת ההכנסות בהתאם.

למי מתאים ייעוץ שיווקי שוטף?

לכל בעל עסק קטן שמעוניין להגדיל את מחזור המכירות וליצור מערך מתעניינים שוטף

לבעלי עסקים שאחוז הסגירות שלהם נמוך

מה יצא לך מזה?

  • בניית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת בהתאם לתקציב ולקהל היעד
  • בניית תשתית שיווקית מדוייקת בהתאם ליעדים, תקציב, קהל היעד ועוד אשר הותאמה לסביבה העסקית בה הוא פועל.
    גיבוש תוכנית עבודה שנתית
  • תוכנית עבודה מגובשת מאפשרת לעסקים למקסם את ההכנסות ע"י הצבת יעדים מוגדרים ומגובשים תוך השענות על תוכנית עסקית מוגדרת ותחזית הכנסות ריאלי.
    בניית תהליכי מכירה אוטומטיים
  • הטמעת תהליכי מכירה אוטומטיים בעסק מאפשרים לחסוך זמן, אנרגיה וכסף רב , להימנע משיחות מכירה ארוכות ומתישות והכי חשוב למכור בנפחים גדולים.
  • פניות פאסיביות
  • בניית מערך שיווקי מנצח אשר שם דגש רב על פניות פאסיביות איכותיות.
    צמצום ההוצאות והגדלת הרווחיות
  • במסגרת בניית התקציב נמפה את כל סעיפי ההוצאות וההכנסות ונרכיב מחדש את מבנה ההוצאות (למרבית העסקים ישנם הוצאות מיותרות שאינם מניבות הכנסות) ונבנה תחזית הכנסות ריאלית בהתאמה.
    בניית מנגנוני צמיחה ברשת
  • באמצעות בניית מנגנוני צמיחה ברשת העסק שלך יהפוך להיות מותג מוביל בתחומו.