שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

פייסבוק כיום היא הרשת החברתית הפופולרית בעולם עם יותר ממיליארד גולשים פעילים, מספר המשתמשים בישראל הוא כשלוש מליון וחצי, כשמעל מחצית מהם הם צעירים עד גיל 34.

עובדות מעניינות נוספות:

  • מעל 65% משתמשים בפייסבוק מכלל הגולשים באינטרנט.
  • התפלגות הגברים והנשים הפעילים בפייסבוק כמעט זהה.
  • עלות הפרסום הממוצעת לקליק הוא כ 1.5 ₪.
  • גולש ממוצע מבקר עשרות פעמים בחודש בפייסבוק ומשך כל ביקור בממוצע נמשך כחצי שעה.

סל השירותים בשיווק בפייסבוק:

  • אינטרקציה שוטפת ומענה לשאלות גולשים
  • חשיפת המותג
  • טיפוח קהילה סביב המותג
  • ניהול קמפיינים על פי יעדים (חשיפה/המרות וכו')
  • תוכנית עבודה על בסיס חודשי לתכנים ומסרים שיווקיים בהתאם לתקציב
  • מעקב רציף אחר ההתקדמות

על השירות – שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק הוא אחד האמצעים היעילים ביותר לשיווק באינטרנט. אפשרויות השיווק בפייסבוק הן רבות ומגוונות: ניהול דף עסקי , קידום ממומן מפולח ומתקדם, שיווק בקבוצות, קידום סרטונים, רימרקטינג דינמי, שיווק אירועים ומגוון האפשרויות רק הולך ומתרחב.

תהליך העבודה

הגדרת יעדים

היעד הפופולרי ביותר הוא המרות אך באופן כללי הגדרת היעדים תלויה בשלב שבו העסק נמצא ,לדוגמא: עסק שמתחיל את פעילותו בפייסבוק ושואף להגדיל את החשיפה שלו או עסק שמעוניין להרחיב את רשימת התפוצה שלו .

חשיפת המותג

ישנם אינסוף דרכים יצירתיות לחשוף את המותג כגון: קידום פוסטים, קידום סרטונים, קידום סדנאות , קידום מתנות חינמיות ועוד. חשיפה היא שלב הכרחי לכל עסק שמעוניין ליצור קהילה מעורבת ולא רק לייצר המרות לפרק זמן מסוים. בשלב זה הפרסום רחב ולא מספיק ממוקד ומטרתו לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אך בשלבים המתקדמים יותר הפרסום ילך ויעשה יותר ויותר ממוקד.

בניית קהילה

בניית קהילה היא עמוד התווך של כל עסק, עסק ללא קהילה שממליצה ומשתפת ואשר מכירה ומעריכה את הערך המוסף שהוא מספק ללקוחות יתקשה לשרוד על פני הזמן.

בניית מערכת יחסים

הכסף נמצא במערכת היחסים עם הקהילה ולאוו דווקא בגודלה ולכן לאחר שהקמתם קהילה שמתעניינת במוצרים/שרותים שלכם, גם אם היא קטנה יחסית , יש לטפח מערכת יחסים עם הקהילה כך שתהפוך להיות קהילה רוכשת. טיפוח מערכת היחסים נעשה ע"י סרטוני הדרכה, טיפים, מדריכים חינמיים, פוסטים מעוררי רגש ומעצימים ועוד מגוון כלים שפייסבוק מספק המסייעים לתקשר עם קהילה הולכת וגדלה. הדגש בשלב הזה הוא על ביסוס המעמד של העסק שלכם כמוביל בתחומו ולאוו דווקא מכירה ישירה. בשלב הזה השיווק נעשה מאוד ממוקד ועיקר הפוקוס והשקעת המשאבים הוא בקהילה שמתעניינת ומשקיעה ולמעשה קונה בזמן.

מכירות

לאחר שביססתם את מעמדכם כעסק מוביל בתחומו, זהו השלב שבו הופכים לקוחות שקונים בזמן ללקוחות שקונים בכסף.

למי מתאים השירות

לעסקים המעוניינים למתג את העסק שלהם ברשת החברתית הפופולרית בעולם והמעוניינים לצור קהילה אוהדת ורוכשת

לבעלי עסקים שקהל היעד שלהם מאוד פעיל בפייסבוק כגון: אמהות, מחפשי עבודה, סטודנטים ועוד

מה יצא לך מזה?

חשיפה

פייסבוק היא הפלטפורמה השיווקית המתאימה ביותר לעסקים המעוניינים בחשיפה מיידית

מיתוג ובידול

השיווק בפייסבוק מומלץ לכל עסק השואף להפוך להיות מותג ולבדל את עצמו מהמתחרים

מכירות

הצלחת המכירות של כל עסק תלוייה במערכת היחסים עם לקוחות פוטנציאליים, פייסבוק מספקת כלים מתקדמים לתקשורת מוכרת

שיווק ויראלי

באמצעות קריאטיב מנצח ניתן לזכות בחשיפה ויראלית ובכך להרחיב את מעגל המתעמיינים בעלות מינימלית

מחיר

פרויקט שיווק בפייסבוק הכולל ניהול דף עסקי ופרסום מתחיל ב3500 ₪ ומעלה כתלות בהיקף הפרוייקט