קמפיין פרסום בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר למיתוג ומכירות בתנאי שבונים תהליך מכירה אסטרטגי. לרוב תהליך המכירה בפייסבוק הוא רב שלבי וארוך יותר מתהליך המכירה בגוגל אולם עם אסטרטגייה שיווקית מתוחכמת ויצירתית השמיים הם הגבול.

פרסום בפייסבוק יכול לעשות הבדל גדול למיתוג ולמכירות שלך. כל עוד העבודה שלך מתוכננת היטב, ואתה מאמץ גישה אסטרטגית נכונה. תהליך המכירה בפייסבוק הוא בדרך כלל ארוך ודורשני יותר מזה של גוגל, אבל אם יש לך אסטרטגיית שיווק מתקדמת ובעלת מעוף, תוכל להגיע רחוק.

על השירות – קידום ממומן בפייסבוק

מודעות פייסבוק הן דרך מצוינת לקדם את המותג שלך. הם גם ערוץ טוב אם אתה מנסה לעמוד בקצב בזמן שאתה בקבוצת העסקים שיש להם מעט או אפס תנועה מגוגל. ההתמקדות בפייסבוק פירושה שאתה יכול להגיע להרבה אנשים בו-זמנית, מה שהופך אותה ליותר יעילה לבניית מודעות למותג.

יכולות פילוח גבוהות

למערכת הפרסום של פייסבוק יש יכולות פילוח גבוהות מאוד. ניתן לפלח את קהל היעד על פי פרמטרים רבים כגון: מין, תחומי עניין, מצב משפחתי, מעריצים של מתחרים, חברים של חברים, פילוח על פי מכשירים ועוד ועוד

גמישות ויצירתיות בבניית המודעות

במודעות פייסבוק ישנה גמישות רבה מבחינת הקריאטיב של המודעה כגון: סיפורים ממומנים, מודעות אירוע, מודעות פוסט עם וידאו, מודעות פוסט עם תמונה או טקסט. כמעט כל סוג או סגנון של מודעה שעולה לכם בראש ושאתם חושבים שתהייה אפקטיבית ומוכרת תוכלו ליישם באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק.

קהלים דומים

ניתן לצור קהלים דומים לכל סוג של רשימה: רשימות תפוצה , מועדוני לקוחות, לקוחות, גולשים באתר ועוד

קמפיין לידים בפייסבוק

אתה יכול להשיג לקוחות חדשים דרך המדיה החברתית כדי לחשוף את העסק שלך וליצור קהל נאמן שיתמוך בך. קמפיין הלידים הוא פיצ'ר ב-Facebook Ads Manager המאפשר ליצור קמפיין המכוון לקהל מסוים. קמפיין הלידים בפייסבוק הפך בשנים האחרונות לקמפיין היעיל והמרכזי ביותר עבור כל מי שרוצה לגייס לידים חמים לעסק שלו באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק. קמפיין הלידים של פייסבוק הוא דרך מצוינת לטרגט לקוחות שסביר שיבצעו המרה למשתמשים, מנויים או לקוחות.

במילים אחרות, מדובר בקמפיין המבוסס על טופס לידים פנימי של פייסבוק שפשוט שולף את כל הפרטים של המשתמש בפייסבוק ושולח אותם למפרסם.

מה נחשב לקמפיין לידים טוב? קמפיין לידים בפייסבוק צריך להגיע ל-20-25 אחוז מהלידים הפוטנציאליים. אתה יכול לראות את האחוז הזה במנהל המודעות של פייסבוק כאשר אתה מגדיר קהל יעד ספציפי (לדוגמה, אם יש 250,000 אנשים, אז כ-20% מהם ייחשפו למודעות הקמפיין שלך).

כדי להוציא את העסק שלך החוצה לעולם ולזכות בלקוחות חדשים, מדיה חברתית היא מקום מצוין להתחיל בו. בסוג קמפיין הזה, יש לך הזדמנות לחשוף את השירות או המוצרים שלך לאלפי קונים פוטנציאליים בצורה מאוד ישירה ואפקטיבית, במיוחד עם ההצעה שלך אטרקטיבית ונותנת ערך גבוה ומיידי עבור הגולשים שנחשפים למודעה.

פרסום בפייסבוק
כדי להוציא את העסק שלך החוצה לעולם ולזכות בלקוחות חדשים, מדיה חברתית היא מקום מצוין להתחיל בו.

איך יוצרים קמפיין לידים בפייסבוק?

כדי ליצור מסע פרסום לידים, עבור אל מסע הפרסום שלך בפייסבוק. בעת יצירת קמפיין חדש, בחר ב “Lead Generation” (יצירת לידים) מתוך סוגי הקמפיין הזמינים לבחירה. מי שיצפה במודעה וילחץ על "ראה עוד" – פרטיהם מתמלאים ונשלחים אליכם בדרך כלל באופן אוטומטי.

רימרקטינג

שיווק מחדש הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר להשגת יעדים עסקיים. ניתן לשווק מחדש לגולשים באתר לפי התנהגות באתר/דף נחיתה (דפים נצפים, לקוחות, זמן שהייה ועוד). באתרי מסחר ניתן לשווק מחדש מוצרים שנצפו ומוצרים שדומים להם באמצעות הרימרקטינג הדינמי.

תהליך העבודה

ניתוח צרכים והגדרת קהל היעד
בשלב זה ננתח את קהל היעד של העסק על פי פרמטרים רלוונטיים: מין, גיל, מיקום, סטטוס בקריירה ומצב משפחתי, תחומי עניין ועוד , נגדיר את אסטרטגיית השיווק, המסרים השיווקיים של העסק אשר מתאימים לכל קהל יעד ואת יעדי העסק (כניסות לאתר, המרות, מיתוג וחשיפה ועוד) , כמו כן נגדיר עלות מקסימלית לליד/קליק/אלף חשיפות.

אפיון ובנייה של חומרים שיווקיים
זהו השלב של התאמת המסרים השיווקיים לקהל היעד. בשלב זה מאופיינים ונבנים דפי נחיתה , באנרים וסרטונים על פי הצורך והתקציב. תוכן שיווקי קולע (קריאה לפעולה, מבצעים והטבות , תיאור השירותים/מוצרים תוך הדגשת הבידול והייחוד, המלצות, שיווק תדמית ועוד) והתאמת המסר לקהל היעד הם המפתח העיקרי לבנייה נכונה ויעילה של חומרים שיווקיים מוכרים.

הקמה ותחזוקה שוטפת של החשבון
בשלב האחרון נאפיין ונבנה את הקמפיינים בהתאם ליעדים העסקיים ולקהל היעד. בהמשך נבצע אופטימיזציה שוטפת על מנת למקסם את כמות הכניסות/פניות/מכירות.
למי מתאים השירות

לעסקים בעלי שירותים / מוצרים עם נפח חיפוש נמוך בגוגל

לעסקים המעוניינים למתג את העסק שלהם ברשת החברתית הפופולרית בעולם והמעוניינים לצור קהילה אוהדת ורוכשת

מה יצא לך מזה?

  • תוצאות מיידיות
  • הליד הראשון מתקבל תוך זמן קצר ממועד הפרסום
  • אפשרויות פילוח מתקדמות
  • ניתן למקד באמצעות הטרגוטים א קהל היעד ובכך לחסוך כסף רב
  • חשיפה ומיתוג
  • בעזרת תחומי העניין והפילוחים המתקדמים תוכל להגיע לקהלי יעד חדשים ולזכות בחשיפה אדירה תוך זמן קצר

מחיר

עלות חד פעמית של הקמת חשבון – 500 ₪, בהתחייבות לשלושה חודשים כלול במחיר

עלות תחזוקה שוטפת של החשבון – החל מ800 ₪ לקמפיין בסיסי או 15% מהתקציב, הגבוה מביניהם